Η λίστα ιστολογίων μου

Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

H ΑΛΙΚΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ...!

Ειναι φορές...
....είναι στιγμές ..που νιώθω οτι είμαι μια Αλικη στην χωρα των Θαυματων!
Ολοι μας είμαστε...θαρρω!
Απλα δεν το ξερουμε....Απλά..δεν το παραδεχομαστε!(ουτε σε μας..)
Την μια στιγμη να γινομαστε τοσοι δα...πινοντας το φιλτρο που σε μικραινει..και την αλλη να ψηλωνουμε..παιρνοντας μποι και αγγιζοντας τον ουρανο πινοντας το....μαγικο υγρο που σε κανει να πιανεις αστρα!
Αλικη....
Μεσα στην παράνοια ενος κοσμου τρελου....μεσα στην αληθεια που φτιαχνει ενα ψέμα....μεσα στα ψέματα που γραφει η Ιστορια και ο καθε παραμυθας...μια Αλικη!
Ενας λευκος λαγος με μαυρο καπελο ταχιδακτυλουργου στο κεφαλι του περναει μπρος μου...γελαει και με καλει για τσαι...
Ο Τρελο καπελας και εγω.....
Μαζι μου το περισσοτεροτερο.....που κρυβει ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ!
Ανακαλυψε την..Αλικη μεσα σου....
Μην την φοβηθεις.....
Ασε τους αλλους να σε δουν μικρο και αδυναμο για να γινεις ψηλος με την αγαπη!
Ασε τους αλλους να σε δουν πανυψηλο και δυνατο για...να μικρυνεις απο αγαπη!
Οχι να συρρικνωθείς για να χωρεσεις στα πρεπει τους,...μα να μικρυνεις αγαπη μου , για να ξαπλωσεις ομορφα διπλα στα θελω τους!
Ενα<< εγω>> που συναντα ενα<< εσυ>>.....
Και μετα γινονται μαζι ενα <<εμεις >> σε εναν κηπο με αφανερωτα θαυματα!
Λυπαμαι τα <<εγω >< που εγιναν μισα <<αλλου εγω>>....
Ολοκληροι και ατελείς...Τι ομορφο λαθος!
Μην εισαι ολιγαρκης ουτε λιγος...απλα στα λιγα να ανακαλυπτεις τα..περισσοτεροτερα της ζωης σου!
Ενα ζευγαρι ματια......ενα ζευγαρι χερια....ενα ζευγαρι ονειρα..ενα ζευγαρι σκιες που σμιγουν ερωτικα στην νυχτα....
Σκιες που αγαπιουνται.....
Οτι γεννα το φως στο σκοταδι....
Οτι ξυπνα το σκοταδι στο φως....
Μου πηρε μια ζωη για να καταλαβω οτι το περισσοτεροτερο στο δικο μου θαυμα ..Αλικη μου , ήταν τελικα οτι φοβομουν.....
Φοβουνται οι ανθρωποι παραμυθα μου να παραδεχτουν οτι.......η παραδοση ειναι νικη , οτι η στιγμη είναι χρονος αχρονος , οτι η καρδια χτυπα μονο σαν σταματησει , οτι η ομορφια γεννιεται μονο σαν η καρδια ζωγραφιστει αλυκη , οτι η ζωη και ο θανατος ζουν στον ερωτα , ζουν στο τωρα και στο χτες ...και πεθαινουν στην προσδοκια του αυριο!
Προσδόκιμο στον ερωτα....μη βιωσιμο..μη εφικτο!
Ενα παραμυθι..οχι παραμυθιασμα ο ερωτας!
Ενα ταξιδι στην χωρα των θαυματων....
Απολαυσε το ταξιδι.......
Γινε μεταναστης στον ερωτα..
Ελα στις σελιδες του βιβλιου μαζι μας!
Μικραινεις..μεγαλωνεις....
Τι φιλτρο θα πιεις αποψε το βραδυ?
Κοιτα.....καπου στα συννεφα ανοιξε αυλαια.....
Το συμπαν ...γελα..ξεκαρδιζεται.....και εμεις ....εμεις τρυπωσαμε στις σελιδες της ΑΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ......
Το περισσοτεροτερο στον κοσμο τουτο τον παραμυθενιο.....ΑΓΑΠΗ ΤΟ ΛΕΝΕ!
Και εζησαν αυτοι καλα....και καποιοι αλλοι..καλυτερα!Εμεις....εμεις ΖΟΥΜΕ ακομη!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου