Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Ζήσε το σήμερα...!

<<Δεν το ξέρω το αύριο....Δεν με αφορά αν θες να σου πω την γνώμη μου γιατί ....αύριο μπορεί να μην υπάρχω εγώ,μπορεί να μην υπάρχεις εσύ,μπορεί να μην υπάρχει καν ο κόσμος τούτος....
Συγγνώμη....μα δεν θέλω να περιμένω το αύριο το πολυδιαφημισμενο και υπερεκτιμημενο για να σου πω ,για να μου πω , για να κάνω πράξεις όλα τα λογία τούτα...ειπωμένα ή ανείπωτα!!!
Δεν το ξέρω το αύριο.....δεν το έχω δει και δεν με ξέρει και εκείνο....
Το...χτες!
Αυτό μετρά!
Αυτό αναμετρά αλήθειες!!!
Το χτες..γιατί και το σήμερα χτες θα είναι .....στο αύριο!!!!
Για αυτό σου λέω...πες σήμερα ότι χρωστάς στον εαυτό σου ή στους άλλους και έτσι.....μόνο έτσι θα είσαι σίγουρος ότι το αύριο σαν γίνει σήμερα και αιτώ με την σειρά του...θα είναι υπέροχο!!!!
Χάρη σε ένα τόσο δα .....χτες.....που ήταν σήμερα!!!!!!
Μην το προσπεράσεις....μην το θεωρήσεις δεδομένο......μην το βάλεις στην άκρη για κάτι άλλο.....
Γιατί......τώρα υπάρχουμε!
Τώρα ζούμε......
Στο χτες.........
Το τώρα..ήταν και θα είναι πάντα...χτες!!!!!!!>>



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου