Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Έρωτας...!

Ολοι κανουν το ιδιο λαθος....
Χρονια...αιωνες..χιλιετίες...
Απο την αρχη του κοσμου μεχρι σημερα....αντρες και γυναικες..κατακτητες της κορυφης του....αλλου!
Πολεμιοι του ερωτα και του... εαυτου τους...
Αντρες...Γυναικες...σε μια προσπαθεια να ανεβουν στην πιο ψηλη κορυφογραμμη αυτου..που θελουν να κανουν δικο τους....χωρις να θελουν να καταλαβουν πως ..<<ο αλλος>>...<<δικος σου>> γινεται μοναχα αν το θελησει ο ιδιος....
Αν εσυ....τον κατακτησεις....αν εσυ βαλεις σημαιακι νικης πανω του...παραδομενος ειναι...κατακτημενη κορυφη....τροπαιο....λαφυρο!
Αν σου δοθει....αν σου χαρισει την πιο ψηλη του κορυφη....εκει που ζουν τα ονειρα του..αν σου ψιθυρισει μοναχος του <<ειμαι δικος σου>> αν τρυφερα
αγγιξεις τα χειλη σου στα δικα του και μεσα σε ενα φιλι του φυσηξεις λογια αληθειας..<<δικια σου ειμαι>> τοτε αυτο ειναι νικη!
Νικη για δυο!
Δεν ειναι αναβαση σε κορυφη <<εγω>> ο ερωτας , μα ..πτωση σε βυθο εαυτου...
Ελευθερια ειναι ο ερωτας και οχι υποταγη...
Δεν χωρα πουθενα...Δεν υποχωρει σε κανενα οριο γιατι δεν εχει ορια..Δεν συμβιβαζεται!!!
Ο ερωτας δεν ειναι πολεμος....Δεν ειναι μαχη με τα πρεπει...ειναι συνομιλια των ψυχων...ειναι χορος των κορμιων...ειναι μεθυσι του μυαλου και ζαλη της καρδιας!
Στον ερωτα φορας φτερα και οχι αλυσιδες !!!!
Στον ερωτα δεν εισαι ξυλο που καιγεται..μα σταχτη που αναμετρα ζωη πυρινη!
Σε αυτον τον κοσμο που σταση δεν κανει..μην σταματας να ονειρευεσαι!
Ονειρεψου την κορυφωση....μα οχι την κορυφη...
Πιστεψε στην παραδοση και οχι στην κατακτηση...
Γινε χαμενος για να βγεις νικητης...
Συντριψου για να ξαναγεννηθεις...
Δεν θελω να..πατησω καμια κορυφη σου μάτια μου!
Ακατακτητη να μεινει η..κορυφη σου..να εισαι εσυ....να ειμαι εγω....
Μαζι να φιλοξενουμε στις ανασες μας κορυφαιο δεος σαν ανακαλυπτουμε..σαν θυμομαστε ποιοι ειμαστε!
Ποιοι ειμασταν.....
Ποιοι θα..ειμαστε σε ενα αυριο που χτες θα γινει μονο αν δεν σε εχω πια διπλα μου!
Ναι!!!
Δεν θελω να<<ανεβω>>!
Να <<πεσω>> θελω....να παψω να φοβαμαι το υψος....
Κοιτα με....
Κοιτα με....Τοση δα...μικρη χαμενη απο ερωτα....Τοσο γεματη..τοσο χαρουμενη που εχασα.....
Ολοι κανουν το ιδιο λαθος....
Σε θελουν δικο τους...Δεν σε αφηνουν να...δοθεις....Σε αλωνουν!
Ολοι κανουν το ιδιο λαθος.....
Οχι εγω....
Εγω......δεν θελω να ανεβω στην κορφη σου....
Θελω να σε βλεπω εκει...ψηλά..και να πεφτω!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου