Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Θέλω να σου μιλήσω λίγο...!

Θέλω να σου μιλήσω λίγο ....
Ακουσε με...
Αναψε τσιγαρο ,βαλε ποτο και ακουσε με...
Θελω να σου πω πως βλεπω εγώ τον κόσμο αυτόν τον φλεγόμενο....
Οχι σαν βάτο των θαυματων...όχι σαν κορμί μάγισσας που αναθεματισαν στην πυρά την κόκκινη προκληση των μαλλιων της...
Οχι....οχι σαν φωτιά σε παραλία καλοκαιριού που καηκε στην ζέστα του Αιγαιου!
Οχι.....Ουτε ετσι....Σιγουρα ουτε σαν στεφανι Μαγιατικο που θρηνει μια ανοιξη στην αποσυνθεση των χρωματων!
Αυτός ο κόσμος καίγεται βάρβαρα....σαν βιβλίο που εκαψαν ναζί..σαν ιδεολογία που καηκε μαζί με σημαια..σαν ερωτας που έγινε στάχτη και τον βαλαμε σε τεφροδοχείο στο τζακι που θα καψουμε δάση...δενδρα με αρχικά ερωτευμενων!
Θέλω να σου μιλήσω λίγο αγνωστε φίλε ...εγώ η χάρτινη που με λέξεις βάζω φωτιά στην ψυχή μου!
Το χαρτί...έλκεται από την φωτιά....
Λαχταρά να γίνει τροφή της φλόγας..να πυρωσει ,να χαθεί.....έτσι οπως λαχταρούν γυναικες μεσα στους αιωνες να γινουν....η σταχτη...η αλυσίβα....το καρβουνο....για αντρες που τελικά νερο ηταν... και οχι ανακάλυψη πρωτοπλαστου από πετρα που εσμιξε με..πετρα..
Για σκεψου...ερωτα κανανε οι πετρες και γεννηθηκε η φωτιά!!!!
Αχ η φωτιά...η γνησια..η αληθινή..Η ΜΙΑ!
Καρβουνο να είμαι και όχι διαμάντι....
Δαχτυλίδι με πυρίτιδα να φορώ στο χέρι διπλα στην φεγγαροπετρα μου και όχι ζαφείρια!
Να είμαι το ξύλο και όχι το σπίρτο...
Να είμαι η φωτιά ναυαγού και όχι φωτιά σε τζακι νεοαστού , νεοπλουτου που κορδωνει το τιποτα του στα 600 και βαλε τετραγωνικά της βιλας του!!
Να είμαι ρεσώ κερί και όχι λαμπαδα σε Αγιο...που θελει καλά και σωνει ταμα για να ακουσει την προσευχή μου!!!
Να είμαι ο αναπτηρας που θα αναψει ελπιδα σε καντηλι και οχι φωτιά σε δασος να..κατοικησετε όσοι βιάζετε το αυριο των παιδιων μου!
Χαρτινη και φλόγινη να είμαι μαζί...
Τι κατάρα!
Τι ευλογία!
Τι..αμαρτωλό θαυμα.....
Υπαρχουν..αμαρτωλα θαυματα?
Υπαρχει λαθος στην αληθεια?...σου απαντω!
Υπαρχει ψέμα στην ομορφιά?
Υπαρχει αμφιβολια σαν σου μιλούν χερια αγαπημενα με χαδι?
Υπαρχει λογική σαν η σιωπη σου μου τραγουδα για εναν ΑπριλοΜαη?
Χαμογελας...
Σε βλεπω......
Και χαμογελω.....και εγω....
Και η βραδιά αποψε ειναι τοσο ησυχη..τοσο μεγαλη..τοσο γλυκια..τοσο μονη!
Η βραδια αποψε διαβαζει τον καφε τον Ελληνικο , πινει σουμα σε πλατανο διπλα και μυριζει γιασεμι....
Η βραδια αποψε ξενυχτα ενα τραγουδι....κι ενα φιλι!!!
Αγνωστε φίλε μου.....που σε ξερω τόσο καλά....
Αν με διαβαζεις σε ξερω...
Αν σε ξερω..με μαθαινω καλυτερα ..τα βράδια που όλα σταχτη γινονται και εγώ.....εγώ χαρτί!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου