Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Σε αγαπώ...!

Σε αγαπω....
.....σε αγαπω σημαινει σε νοιαζομαι!
Γινομαι ζακετα σου το Φθινοπωρο και αγκαλια τον χειμωνα..γρανιτα το καλοκαιρι και πασμινα την Ανοιξη να με φορας στους ωμους...
Σε αγαπω ειναι να θελω να υπηρετεις τα θελω σου ακομη και αν δεν χωραω εγω σε αυτα...
Ειναι να χαμογελω οταν κλεινεις την πορτα γιατι...διπλα μου μενεις ....διπλα μου εισαι...σε καπνο τσιγαρου , που σωμα σου γινεται , φαντασμα στο αδειο δωματιο!
Σε αγαπω ειναι να μην υπαρχει αποσταση,χρονος,χωρος....Μονο εμεις....μονο ανασες και βλεματα....
Σε αγαπω ειναι να ανακαλυπτουμε στο ημιφως οσα μας κρυψαν στο φως και στο σκοταδι!
Σε αγαπω ειναι να μοιραζομαι μαζι σου εναν καφε και ενα ονειρο για τον..δρομο!
Ειναι να μην μιλαμε για το αυριο μα το χτες να οριζει το τωρα μας....
Ειναι να ειμαστε μαζι τα Παντα στο παντα το αχρονο...
Σε αγαπω σημαινει οτι λατρευω τις αδυναμιες σου..και τα λαθη σου....και τα ελλατωματα σου και τους φοβους σου..και οσα δεν μπορεις να ..κανεις μπορετά .....και το πιο πιο πιο πιο βασικο ΔΕΝ θελω να αλλαξεις τιποτα...γιατι αυτο....αγαπησα σε σενα..Εσενα!
Ολοκληρο και οχι μισο δικο μου....
Δεν εισαι το αλλο μου μισο..εισαι ενα υπεροχο ολοκληρο <<εγω>> που χωρα τελεια μεσα στο κορμι και την ψυχη μου!!!
Σε αγαπω σημαινει οτι σαν εισαι αδυναμος και φοβισμενος γινομαι το απαλο...αερακι που θα σε σπρωξει να πας παρακατω...να βρεις την λυση σου και να σε βρεις...
Σε αγαπω σημαινει οτι δεν απαιτω και δεν επαιτω τιποτα απο σενα...
Για οσο..σου λεω και ο χρονος σταματα......
Πόσο δεν υπαρχει στην αγαπη....για αυτο δεν σε ρωτω ποτε <<ποσο με αγαπας?>>....τα ζυγια στο μαναβικο..οχι στην καρδια καρδια μου!!!!
Σε αγαπω σημαινει οδηγω και σε βρισκω στα τραγουδια..στα ΑΝ που κανω ΝΑ....(πραξη στην απραξια του φοβου)!
Σε αγαπω χωρις μετρα και σταθμα...χωρις..εμπιστοσυνη..
Δεν υπαρχει εμπιστοσυνη στην αγαπη....δεν υπαρχουν ορκοι και δεσμευσεις γιατι κανεις δεν ανηκει κανενος.....
Κρατας το χερι του αλλου και πεφτεις μαζι του στο κενο...
Μπορει να χτυπησεις..μπορει και να βγεις αλωβητος..Μπορει....
Ολα παιζονται..σημασια εχει το χερι που κρατησες..το χερι που αναγνωρισες απο σημαδια γραμμενα στην παλαμη και στο χαδι..
Σημαδια απο ζωες επτα!!!
Σε αγαπω.....και κρατω απο σενα τα καλυτερα σου κομματια.....αν γινεις καποτε μνημη...ποτε μνημοσυνο!
Σε αγαπω...και εχω την τρελα ενος παιδιου και ενος..τρελου σε πανηγυρι που στηνει το κορμι σαν ξαπλωνει διπλα σου....
Σε αγαπω και ξεκλειδωνω τον κοσμο με κυκλαμινο.....και σου μιλω σαν σε φιλο και εραστη και συντροφο και αντρα και αδελφο και πατερα....
Ολοι οι ρολοι ενος..αρσενικου
Ολοι οι ρολοι ενος θηλυκου....
Χωρις κοινο και χειροκροτημα...
Σε αγαπω χωρις φτιασιδια και μεικ απ μα με ρυτιδες και χαμογελα που γινονται ουρανιο τοξο να κανεις τσουληθρα!
Σε αγαπω....και δεν θελω να γερασουμε μαζι...θελω με την αγαπη αυτη να μεινουμε νεοι για παντα!
Νεος μενεις σαν δεν γερνας τα <<σ αγαπω>> σου!
Σε αγαπω και δεν κρατω μυστικα απο σενα...μα σε κανω μυστικο μου να μην ζηλεψουν οι θεοι που βρηκα το..μυστικο τους θαυμα το αφανερωτο σε εσενα...
Σε αγαπω και δεν θελω να κοιμηθουμε αγκαλια μα αγκαλιασμενοι να προχωραμε τις νυχτες στα μπαρακια που ξενυχτα ο ερωτας σε αλκοολ και ζαλη..στους δρομους τους αμμουδερους που φωτιες αναβουν οι ερωτευμενοι με ματια υγρα!
Σε αγαπω....σαν σοκολατα που λιωνει αργα στο στομα....σαν κερι προσευχης που λιωνει αργα σε ταμα.....
Σε αγαπω σαν φεγγαρι που αναβει για σενα...σαν ρεσω τοσο δα...που λυχναρακι σου γινεται να με βρισκεις σε λιμανια που ταξιδευουν!
Σε αγαπω......σημαινει βολευεται ομορφα η ψυχη μου στην απλα της δικης σου.....
Σε αγαπω....
Ποσο απλο ειναι να αγαπας....
Ποσο απλο ειναι να αγαπιεσαι....
Ποσο δυσκολο το κανει ο κοσμος τουτος που χανεται στην μεταφραση μάτια μου ομορφα.....ματια-σκοταδια!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου