Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Για οσους αγαπουν...για την Κυριακη που εφυγε εγινε Δευτερα...για ολα οσα αντεχουν στον χρονο τον αχρονο...!

Καλημέρα!!!
Θελεις να γραψουμε μαζι Ιστορία?
Θελεις να.....τα πουμε όλα χωρις να πουμε τιποτα?
Σσσσ μην απαντας..μην λες κουβεντα!
Η Ιστορια αρεσκεται στις επαναληψεις και απεχθανεται τις αναστηλωσεις....

Ελα...εγω γουσταρω χαλάσματα και μονοπατια δυσβατα!
Ελα....εγω θελω να μαθω για τα ψέματα που εκαναν αληθεια και την αληθεια που εκαναν ψεμα!
Ελα..πες μου για πολεμους που εγιναν απο..αγαπη και πες μου για μια αγαπη που εγινε πολεμος!
Μιλα μου για θαυματα μονο αν αφορουν σταματημενα ρολογια.....
Δωσε μου τον κοσμο ολο στην μυρωδια της θαλασσας ...δωσε μου ηχους βυθου απο τον..βυθο της σκεψης σου σε..κοχυλια σκαλωμενα στα ξανθα μου μαλλιά!
Σε αυτην την πολη,σε αυτην πατριδα ,σε αυτον τον κοσμο κατα λαθος υπαρχει οτι δεν εχει ακομη γκρεμιστει....
Θελουν να..γκρεμισουν και εμας...
Μην τους αφησεις...
Μην μας αφησεις...
Μην φοβασαι...ή μαλλον να φοβασαι πολυ...γιατι λιμανι δεν ειμαι..ουτε κ εσυ θαρρω!
Φαρος που οδηγει με τιποτα....
Ενας μωλος τοσος δα...ισως....Ενας ταξιδιαρικος μωλος!
Αχ να μην δεσουμε ποτέ!
Ναυαγια να γινουμε....ξυλα φθαρμενα , φαγωμενα απο την θαλασσα..να μας βρει χερι καλλιτεχνη να μας σκαλισει...
Ενας αντρας και μια γυναικα...ξυλινοι..ατελεις...
Και μετα αν δεν του αρεσει το...ενωμα μας , να μας ριξει την φωτια!
Από την θαλασσα στην φωτια!
Τι ομορφα θανατικα..τι ομορφη ζωη!
Τι..ταξιδι!
Ασε τα λιμανια για αλλους να..δενουν και να δενονται!
Ενα μη επεξεργασμενο πενθος νιωθω για ολους αυτους που ζουν....χωρις να πεθανουν μια φορα εστω στον ερωτα!
Ο αναπαντεχος εκτος χρονου χρονος μεσα στον αχρονο χρονο..ειναι ευτυχια!
Ειμαι ευτυχισμενη αυτήν την Ανοιξιατικη Δευτερα!!
Εχω καταλαγιασει και εχω αγριεψει..
Γραφω Ιστορια...εγκλειστη στα υπόγεια των ματιων σου!!!!!
Και ειναι..ομορφα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου