Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Ο παπάς, η πλημμύρα και ο Θεός...!

Μια φόρα και ένα καιρό σε κάποιο μέρος του κόσμου ξέσπασε καταιγίδα με πολλές βροχές...
Στην μέση μιας πόλης ένας άξιος ιερέας πολύ πιστός και με έντιμο βίο προσεύχεται στον Θεό και του ζητάει βοήθεια ενώ το νερό έχει φτάσει ως την μέση του , από κει περνάει μια βάρκα και του φωνάζουν "πάτερ πάτερ ανέβα πάνω να γλυτώσεις" , αυτός τους απαντάει "σας ευχαριστώ αλλά προσεύχομαι στο Θεό και θα με βοηθήσει" , φεύγει η βάρκα και ο ιερέας συνεχίζει τις προσευχές... 
Μετά από κάποια ώρα και ήδη το νερό να έχει φτάσει ως το στήθος του ιερέα περνάει μια δεύτερη βάρκα και του φωνάζει "πάτερ ανέβα θα πνιγείς" , ο ιερέας όμως πιστός στον Θεό του απαντάει "έχω εμπιστοσύνη στο Θεό δεν θα με εγκαταλείψει" έτσι η βάρκα φεύγει και ο ιερέας συνεχίζει τις προσευχές μετά από λίγο μια Τρίτη βάρκα και με το νερό ήδη στα χείλη του ιερέα του φωνάζουν και πάλι για να τον πάρουν και αυτοί, παίρνουν την ίδια απάντηση και φεύγουν... Μετά από λίγο ο ιερές πνίγηκε...
Φτάνοντας ο ιερέας στην πύλη του παραδείσου τον περιμένει ο Άγιος Πέτρος και τον οδηγεί μπροστά στον Θεό , ο Θεός μόλις τον βλέπει και τον αγκαλιάζει - τέκνο μου σε περίμενα , ο ιερέας σαστισμένος και με παράπονο του λέει 
- Θεέ μου υπήρξα πάντα πιστός και έντιμος, εξομολογούμουν , κοινωνούσα και τηρούσα όλες τις εντολές σου , γιατί δεν άκουσες τις προσευχές μου ;
- Τι λες τέκνο μου ; Όντως ήσουν πιστός άκουγα τις εξομολογήσεις σου έβλεπα πως τηρούσες τον λόγο μου και άκουσα τις προσευχές σου . 
- Και γιατί δεν με βοήθησες ;
- Τέκνο μου, του απαντά ο θεός, Σου έστειλα τρεις βάρκες...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου