Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Κάποια πράγματα στην ζωή είναι πιο σημαντικά...!

ΓΙΟΣ : «Μπαμπά , μπορώ να σου κάνω μια ερώτηση ; "
ΜΠΑΜΠΑΣ : « Ναι βεβαίως , τι είναι; "
ΓΙΟΣ : «Μπαμπά , πόσα κερδίζεις σε μια ώρα ; "
ΜΠΑΜΠΑΣ : Γιατί ρωτάς; "
ΓΙΟΣ : «Θέλω να ξέρω ακριβώς …. Παρακαλώ πες μου, πόσα κερδίζεις σε μια ώρα . ; "
ΜΠΑΜΠΑΣ : « Εάν πρέπει να ξέρεις κερδίζω 100 δολάρια την ώρα . "
ΓΙΟΣ : "Ω ! .
ΓΙΟΣ : «Μπαμπά , μπορείς να μου δανείσης $ 50 ; "
Ο πατέρας έγινε έξω φρενών.
ΜΠΑΜΠΑΣ : Εάν ο μόνος λόγος που με ρωτάς είναι για να δανειστείς κάποια χρήματα για να αγοράσεις κανένα ανόητο παιχνίδι ή κάποιες άλλες αηδίες , τότε να πας κατ 'ευθείαν στο δωμάτιό σου . Σκέψου, γιατί είσαι τόσο εγωιστής , εγώ εργάζομαι σκληρά καθημερινά για να αγοράζεις εσυ παιγνίδια …..

Το μικρό παιδί πήγε ήσυχα στο δωμάτιό του και έκλεισε την πόρτα .
Ο πατέρας κάθισε στον καναπέ και άρχισε να θυμώνει περισσότερο για τις ερωτήσεις του μικρού αγοριού . Πώς τόλμησε να μου κάνει τέτοιες ερωτήσεις μόνο για να πάρει κάποια χρήματα ;
Μετά από μια ώρα περίπου ο πατέρας είχε ηρεμήσει , και άρχισε να σκέφτετε :
Ίσως να υπήρχε κάτι που πραγματικά χρειαζόταν να αγοράσει με τα $ 50, αφού δεν μου ζητά συχνά χρήματα . Έτσι ο πατέρας πήγε στο δωμάτιο του παιδιού και άνοιξε την πόρτα .

ΜΠΑΜΠΑΣ : « Κοιμάσαι γιε μου; "

ΓΙΟΣ : «Όχι μπαμπά , είμαι ξύπνιος » .
ΜΠΑΜΠΑΣ : " . . Σκεφτόμουν , ότι ίσως ήμουν πάρα πολύ σκληρός μαζί σου νωρίτερα. Είχα πολύ δύσκολη μέρα και έτσι έβγαλα την κούραση μου σε σένα. Εδώ είναι τα $ 50 που μου ζήτησες . "

Το μικρό αγόρι έτρεξε κατ 'ευθείαν επάνω του χαμογελώντας .
ΓΙΟΣ : "Ω , σε ευχαριστώ μπαμπά ! "
Στη συνέχεια , κάτω από το μαξιλάρι του βγάζει κάποια τσαλακωμένα χαρτονομίσματα . Ο πατέρας του είδε ότι το αγόρι είχε ήδη κάποια χρήματα , και έτσι αρχίζει ξανά να νευριάζει . Το μικρό αγόρι αρχίζει να μετράει σιγά τα χρήματά του , και στη συνέχεια κοίταξε τον πατέρα του .

ΜΠΑΜΠΑΣ : « Γιατί θέλεις περισσότερα χρήματα εφόσον έχεις ήδη μερικά;"

ΓΙΟΣ : " Επειδή δεν είχα αρκετά , αλλά τώρα έχω .

«Μπαμπά , τώρα έχω 100 δολάρια …….
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ;
Σε παρακαλώ, έλα νωρίς αύριο σπίτι . Θα ήθελα πολύ να φάμε μαζί . "
Ο πατέρας με δάκρυα στα μάτια , αγκάλιασε το μικρό γιο του παρακαλώντας των να των συγχωρέσει.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου