Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

ΠΕΡΙ ΦΙΛΙΑΣ…!



  1. Υπάρχει ένα στοιχείο που αξίζει το βάρος του σε χρυσάφι, κι αυτό είναι η πίστη. Καλύπτει ένα σωρό αδυναμίες…

  1. Ένας αρκετά καλό φίλος θα σου πει να μην ανησυχείς κι ότι θα πάνε καλά. Ένας τέλειος φίλος θα σε βοηθάει να αντιμετωπίσεις  την αλήθεια και μένει δίπλα σου ότι και αν συμβεί…

  1. Δεν υπάρχει τίποτα οριστικό μεταξύ φίλων…

  1. Πώς η ζωή μας προλαμβάνει και μας διδάσκει να αγαπάμε και να συγχωρούμε ο ένας τον άλλο;

  1. Η ευτυχία μοιάζει να είναι φτιαγμένη για να μοιράζεται…

6.   Γιατί δεν υπάρχουν πια παρέες Γιατί έχουμε γίνει πιο εγωιστές. Γιατί δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στο τι θέλουμε να κάνουμε παρά στο με ποιους. Γιατί όλοι μας έχουμε πληγωθεί από φιλίες, και δυσκολευόμαστε να επενδύσουμε ξανά σε καινούριους ανθρώπους. Έτσι, γλιτώνουμε μεγάλα κομμάτια απογοήτευσης, αλλά χάνουμε και μεγάλα κομμάτια συντροφικότητας.

7.   Η φιλία είναι φτιαγμένη απ'το ίδιο υλικό που είναι κι ο έρωτας...
Δε χρειάζεται πολύς χρόνος για να γίνεις φίλος με κάποιον. Εξαρτάται πόσο καιρό θα χρειαστείς μέχρι να εγκαταλείψεις την επιφυλακτικότητα σου απέναντι στον άλλον και να του ανοίξεις την ψυχή σου για να πατήσει μέσα...

  1. Οι φίλοι έχουν την παράξενη ικανότητα αναγνωρίζουν την ύπαρξη του ίδιου, καλού, φυσιολογικού εαυτού σου όταν ο υπόλοιπος κόσμος είναι κατάπληκτος από την παράξενη συμπεριφορά σου…

  1. Χωρίς εσένα και πάλι θα υπήρχα , και πάλι θα έκανα πράγματα, θα σκεφτόμουν, θα έβλεπα, θα άκουγα… αλλά χωρίς την χαρά του να μοιράζομαι… Θα ένιωθα λιγότερη κι ο κόσμος θα ήταν λιγότερο φωτεινός, λιγότερο ζωντανός, λιγότερο γεμάτος δυνατότητες…

  1. Η λύπη μπορεί να φροντίσει μόνη της τον εαυτό της, αλλά για να γευτείς την χαρά σε όλο της το μεγαλείο πρέπει να έχεις κάποιον να την μοιραστείς…

  1. Ο καθένας έχει το δικό του ρυθμό στη ζωή του. Μην επιζητάς να πηγαίνεις με το ρυθμό τον άλλων, αλλά ούτε και να πηγαίνουν οι υπόλοιποι με το δικό σου ρυθμό.

  1. Ο καλύτερός μου φίλος είναι εκείνος που βγάζει τον καλύτερό μου εαυτό…

  1. Σε αγαπώ όχι μόνο για αυτό που είσαι εσύ, αλλά και για αυτό που είμαι εγώ όταν είμαι μαζί σου…

  1. Οι φίλοι έχουν κάτι που σου λείπει, όπως η αισιοδοξία. Σε κάνουν να πιστέψεις ότι όλα θα πάνε καλά με τον κόσμο εφόσον βρίσκονται κοντά σου…

  1. Οι φίλοι κάνουν την ζωή υποφερτή σε έναν σκληρό κόσμο…

  1. Οι φίλοι είναι εκεί, στην άλλη άκρη του τηλεφώνου. Όταν οι ελπίδες σου έχουν εξανεμιστεί και τα νεύρα σου έχουν γίνει κουβάρι. Χωρίς να μιλάτε για τίποτα ιδιαίτερο η ελπίδα γεννιέται ξανά…

  1. Η φιλία είναι αγάπη μαζί με κατανόηση…

  1. Οι φίλοι βλέπουν με τρυφερότητα ο ένας τις ελπίδες του άλλου. Είναι ευγενικοί ο ένας με τα όνειρα του άλλου…

  1. Ένα από τα ωραιότερα χαρακτηριστικά της αληθινής φιλίας είναι το να καταλαβαίνεις και να σε καταλαβαίνουν…

  1. Το μεγάλο προνόμιο, η ανακούφιση και η παρηγοριά της φιλίας ήταν ότι δεν χρειάζονται εξηγήσεις για τίποτα…

  1. Θέλω κάποιον που να γελάμε μαζί, κάποιον που να είναι αυστηρός μαζί μου, κάποιον που να με ευχαριστεί και να διευκολύνει την κρίση μου με το σχόλιό του και κάποιες φορές, χωρίς αμφιβολία να θαυμάζει την οξυδέρκεια και τη διορατικότητά μου…

  1. Είμαι σαν κάποιον που βγήκε να ψάξει για φιλία και ανακάλυψε ένα βασίλειο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου