Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

ΛΟΓΙΑ ΒΓΑΛΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ...!


  • Δεν είσαι δίπλα μου κι όμως, υπάρχεις μέσα μου, τριγυρνάς, στο μυαλό μου. Σαν όνειρο, μοιάζεις μακρινό και άπιαστο. Εμφανίζεσαι, μες στη μοναξιά μου και στην απέραντη σιωπή. Γίνεσαι, ουράνιο τόξο και φωτίζεις τα όνειρά μου. Όπως το μισοφέγγαρο, λαχταρά, να γίνει πανσέληνος. Έτσι και εγώ, λαχταρώ να σε δω, να σε φιλήσω, να σ' αγκαλιάσω. Να γίνω η φλόγα, να φωτίζω το δρόμο σου, να χρωματίσω, το αόρατο πέπλο, των ονείρων σου, με τη μορφή μου. Και να σου πω, σιγανά και γλυκά, πόσο σ' αγαπώ, πόσο μου λείπεις. Σε χρειάζομαι, όπως το τριαντάφυλλο, το άρωμά του, όπως ο στίχος, τη μουσική. Όπως εγώ, το τραγούδι...

  • "Δεν υπάρχει πιο ωραίο συναίσθημα, από το να αγαπάς, να αγαπιέσαι και να ζεις το κάθε δευτερόλεπτο της ζωής σου. Μην χάσεις ποτέ το νόημα της ζωής, απλά γεύσου το κάθε παλμό της ημέρας, σαν να είναι ο τελευταίος χτύπος της καρδιάς σου"

  • Αφήνω το μυαλό μου να πετάξει, την ψυχή μου να περιφερθεί, μέχρι να σε βρει και να σου πει "καληνύχτα". Ξέρω πως είσαι εκεί έξω. Το φεγγάρι φωτεινό, τα μάτια μου δακρυσμένα μα ένα χαμόγελο. Και εσύ κάπου εκεί, εύθραυστη. Χαράζω έναν κύκλο, βάζω τον εαυτό μου μέσα. Δεν είναι όρια, δεν θέτω περιορισμούς, είναι απλά το ησυχαστήριο της ψυχής μου! Και κλείνω τα μάτια. Και εσύ κάπου εκεί έξω. 

  • Σε φαντάζομαι να είσαι χωρίς τη δική μου παρουσία όπως είμαι εγώ χωρίς τη δική σου. Όταν δεν είμαστε μαζί οι καλύτερες ευχές μου είναι ακόμα για σένα. Εύχομαι να μοιραζόμασταν τις περιπέτειές σου θέλοντας να ενώσουμε τις καρδιές μας, έχοντας ανάγκη να βγάλουμε στην επιφάνεια αυτό που κρατάμε ζεστό μέσα μας. Όταν δεν είμαστε μαζί φαίνεται πως περνώ τον χρόνο μου ευχόμενος ότι είμαστε παρέα!

  • Θέλω να σου γράψω ένα γράμμα με μόνο δυο λέξεις μα, μα κι αυτές έχουν χαθεί πια καθώς το όνειρο και η πραγματικότητα δεν πάνε ποτέ μαζί. Θέλω να σου μιλήσω με πράξεις αλλά, αλλά είναι πλέον αργά για να με δεις ξανά γιατί ο δρόμος είναι μακρύς και η λογική πάντα συγκρούεται με όσα αισθάνεται η ψυχή. Κι η νύχτα συνεχίζει να κυλά ήσυχα και απαλά όσο όμορφα ήρθε η σκέψη σου πάλι στο μυαλό μου. Τι κρίμα όμως είσαι και θα παραμείνεις μια ακόμη σκέψη μα δεν πειράζει γιατί ακόμη κι έτσι πάντα θα έχεις την καλύτερη θέση μέσα στην ψυχή μου. 

  • Κάποιο βράδυ στα όνειρα μου ήρθε η κυρά του φεγγαριού και της αγάπης. Της ζήτησα να σε φέρει κοντά μου. Έτσι εκείνη έριξε τα βέλη της. Εμφανίστηκε όταν κοιμόσουν για να σε βοηθήσει να με βρεις. Έτσι ήρθες και μου έπιασες το χέρι μωρό μου. Με αγκάλιασες για να με πας ταξίδι στο όνειρο καρδούλα μου. Με φίλησες και έμαθα τι θα πει ευτυχία.

  • Δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα στον κόσμο, από το να πεις "Σ' ΑΓΑΠΩ" σ' αυτόν που αγαπάς. Αν δεν μπορείς να το πεις γράψτο, αν δεν μπορείς να το γράψεις τότε τραγούδησε το χόρεψε το! Βρες κάποιο τρόπο να το εκφράσεις, υπάρχουν πολλοί. Μην κουράζεσαι να το λες κανείς δεν κουράστηκε να το ακούει!

  • Αγάπη ήσουν εσύ για μένα. Αγάπη δεν ήταν για μένα το σεξ μαζί σου. Δεν ήταν μόνο ένα απλό σ αγαπώ. Ο έρωτας σου για μένα ήταν η αρχή, το τέλος, το πάθος μου, ο πόνος η χαρά μου. Το δάκρυ μου. Το χαμόγελο μου. Τα Σ' ΑΓΑΠΩ όλα μέσα απ την καρδιά μου. Την καρδιά που φοράς στον λαιμό σου. Αυτή την καρδιά που είναι ένα με την δικιά σου καρδιά. Το κλειδί που έχεις στο δάχτυλο σου είναι αυτό που κρατά την καρδιά μου φυλακισμένη στην αγκαλιά σου μέσα και δεν γουστάρω με καμία Παναγία να φύγει από εκεί. Στην αγκαλιά σου ισόβια φυλακισμένη κι ας σταματήσει να χτυπάει. Αυτό είναι ΑΓΆΠΗ. Αιώνια και η πιο γλυκιά φυλακή που οποιοσδήποτε και χωρίς δισταγμό κάθεται για πάντα. 

  • Ποτέ δεν θα μάθεις τι ήσουν για μένα και ας ήσουν ένας ήλιος στον δρόμο μου. Ποτέ δεν θα μάθεις πως ήσουν το τραγούδι μου και ας τραγουδούσα μόνο για σένα. Ποτέ δεν θα μάθεις, ότι πίσω από τα δάκρυα μου κρυβόταν κάθε ελπίδα και ότι εσύ ήσουν το δάκρυ μου, μια άφθαστη ελπίδα, η ηλιαχτίδα στην καταιγίδα της ζωής μου. Δεν θα το μάθεις. Μπορεί να ήσουν ότι πιο όμορφο αγάπησα, μα θα κρύψω τα λόγια μου πίσω απ' τα χείλη μου και δεν θα το μάθεις. Και αν οι λέξεις χωρίς να το θέλω ξεφύγουν, θα τις ψιθυρίζω τόσο σιγά, που δεν θα τις ακούσεις. Θα ξέρεις πως ήσουν μια απλή γνωριμία και ας ήσουν για μένα η ζωή μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου