Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ...!


Ενάμιση χρόνος μετά και δεν άλλαξε τίποτα... Ο χρόνος δεν γιατρεύει τίποτα,ούτε καν ξεθωριάζει τα συναισθήματα...Αντίθετα...Η αναμνήσεις σαν φωτιά και η ψυχή μου ο άνεμος που τη φουντώνει...
Έπρεπε να έχεις σβήσει μετά απ όλα αυτά...κι όμως όχι...έχεις γαντζωθεί εκεί στο μυαλό μου και παλεύεις για να μην φύγεις θυμίζοντάς μου πως μια φορά και έναν καιρό όλα ήταν αλλιώς...Σε είχα και δεν σε είχα...όμως είχα κάτι να παλεύω...μια αγάπη...ένα όνειρο να κυνηγήσω...είχα όνειρα δίπλα σου...Πως φτάσαμε εδώ,πως έσβησαν όλα έτσι απλά...πως ξεθώριασαν?...Έτσι...μια μέρα ξαφνικά έμεινα μόνος μου χωρίς τίποτα και πουθενά να χαρίσω την αγάπη μου...τίποτα για να παλέψω...ένα φύλλο στο δέντρο που δεν το έριξε το φθινόπωρο και παλεύει να κρατηθεί περιμένοντας το επόμενο πρωτοβρόχι...
Όχι τίποτα άλλο έτσι ρε γαμώτο για να πεί οτί όλα έγιναν όπως έπρεπε στη σύντομη ζωή του...Όμως ξέρω αυτό είναι ένα ψέμα...τα φύλλα πρέπει να ζουν μια εποχή και μετά να πηγαίνουν στην αγκαλιά της γης...εκεί τα περιμένει ο άνεμος να τα πάει ταξίδι παραπέρα απ το δέντρο και στο τέλος του ταξιδιού τους να σκορπίσουν σε πολλά κομμάτια και να μοιραστούν τριγύρω...να γίνουν ένα με την αγκαλιά της γης ...Αν δεν γίνει αυτό,την επόμενη χρονιά πέφτουν γερασμένα και η γη δεν τα αφήνει να χαρούν πολύ το χώμα της...Η βροχή και ο άνεμος θα τους χαρίσουν μικρό ταξίδι...κατανάλωσαν βλέπεις όλη τους την δύναμη για να κρατηθούν ακόμα μια χρονιά πάνω στο δέντρο...και όταν τελικά έπεσαν δεν είχαν δύναμη να ταξιδέψουν μακριά...Ούτε δέντρο...ούτε ταξίδι...κάπου ανάμεσα παλεύοντας με την βροχή και τον άνεμο...Με της αναμνήσεις απ το δέντρο και τα όνειρα για το τόσο πολυπόθητο ταξίδι που περίμεναν...Τώρα πια...να ξαναγκιστροθούν στο δέντρο δεν μπορούν...Ταξίδι δεν αντέχουν...
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ Σ'ΕΧΩ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου