Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Kαλό Μήνα...!

Δεν θα βάλω ασπροκοκκινο βραχιολακι στο χερι γιατι εγω θελω να με..καψει ο Μαρτης!!
Γιατι εγω λαχταρω αυτη η Ανοιξη να μπει μεσα μου σαν κατακτητης και να αλωσει τον χειμωνα που κρυβω καλα πισω απο ενα χαμογελο καλοκαιρινο και ενα βλεμμα Φθινοπωρο!!!
Να καω...
Σε ηλιο και ερωτα...
Σε φλογα και παθος..
Σε χαρτι που κοβει σαν λεπιδι..σε δημιουργια και καταστροφη!
Ανοιξη ειναι μια κουρτινα λευκη που κρυβει ενα θολό τζαμι....που βλεπει βροχη μονοτονη....που ακουει ηχους υγρους να επαναλαμβανουν ενα ονομα σαν αναγκη!
-Πως σε λενε?
Μην πεις...εγω θα σε βαφτισω απο την αρχη...αποψε που βρεχει Ανοιξη!!!
-Πως με λενε?
Δωσε μου ενα ονομα μα μην με πεις αγαπη.....
Πες με τρέλα,πες με χρονο,πες με λαθος οτι θες μα οχι αγαπη!!!
Η αγαπη κανει αγκαλιες και εγω θελω βολτα με μια μηχανη να κρυωνω και να πεφτω στο κορμι σου , στο δερματινο μπουφαν σου,να γελας που τα μαλλια μου ερχονται στα ματια σου....να τα βλεπεις ολα...χρυσα!!
Η αγαπη χορευει βαλς και εγω θελω ενα κοκκινο παθιασμενο ταγκο σε ενα βουνο σε ενα γκρεμο εκει που αρχισαν να φυτρωνουν μαργαριτες!!
Η αγαπη ζεσταινεται με μια κουβερτα σε εναν καναπε...και εγω θελω να μπουμε στην θαλασσα να μουδιασει το σωμα , να μουδιασουν οι αισθησεις!!
Τα λαθη ομως τα αλαθητα , που δεν εχουν χρονο,χωρο..που εχουν μονο τρέλα ΝΑΙ αυτα ειναι Ανοιξη!!!
Οχι....δεν θα βαλω ασπροκοκκινο βραχιολακι στο χερι.....
Θα καω στον ηλιο μιας Ανοιξης συννεφιασμενης γιατι παλι ολα λαθος τα μετεφρασες....
Ο ηλιος τρέλα μου δεν ειναι στον ουρανο....Στο στηθος σου μεσα ζει.....
Ακου....ακου τον παλμο του.....
Σαν.....καρδια σου!
Σαν..ζωη σου που ακομη δεν εζησες!
Καλο μηνα...Τι λες....παμε να ζησουμε?



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου