Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 15 Μαΐου 2012

ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ...!


  • Ψάχνω να βρω την ανθρωπιά, στο διάβα του αιώνα...       Αναζητώ μεσ' στ' άχυρα, κλωστή χωρίς βελόνα...
  • Από τα χρόνια τα παλιά όλοι οι ποιητάδες
    Εβρήκαν διαμαντόπετρες μέσα στσι μαντινάδες!!!
  • Δεν έχω το δικαίωμα να σ"αγαπώ μου λένε
    μα δεν κατέχουν τι φωτιές μες στο κορμί μου καίνε...
  • Θα σε αφήσω αμα θα βγεί ο ήλιος απ' τη δυση
    πραμα που ειναι αδύνατο δε το επιτρέπει η φύση!!!
  • Πρέπει δεν πρέπει σ’ αγαπώ ταιριάζει δεν ταιριάζει
    Τη γνώμη τση καρδιάς γρικώ του κόσμου δε με νοιάζει!!!
  • Πες τον το λόγο τον καλό και δε στοιχίζει πράμα
    Μπορεί να γίνει βάλσαμο στου αλλονού το δράμα!!!
  • Δάκρυ θα γίνω και θα ρθω στα μάτια σου να τρέξω
    γιατί μακριά σου δεν μπορώ ούτε στιγμή ν αντέξω!!!
  • Βήμα δεν κάνει η σκέψη μου να μην σε συναντήσει
    αφού δεν είχε τίποτα πριν από 'σένα ζήσει!!!
  • Αποβραδύς σε σκέφτομαι και έτσι με βρίσκει η μέρα,
    παρέα με τη σκέψη σου για πρώτη καλημέρα..!
  • Βασιλικέ αν κάτεχες ποια χέρια σε ποτίζουν
    έπρεπε τα κλωνάρια σου στον ουρανό να αγγίζουν!!!
  • Δεν έχω μάθει να ξεχνώ κι αν φύγω μη φοβάσαι
    δωμάτιο μες στην καρδιά σου ΄φτιαξα να κοιμάσαι!!!
  • Το δακρυ ειναι αχρωμο μα οντε θα κοκκινησει
    ειναι η στιγμη που η καρδια για παντα θα ραγισει!!!
  • Αν μ "αρνηθείς να μην το πεις ποτέ σου σε κανένα
    Να μην το μάθουνε πως ζω με όνειρα σβησμένα !!!
  • Το ξένο πράμα μη το θες γιατί δεν έχει χάρη
    και το δικό σου πρόσεχε άλλος να μη στο πάρει!!!
  • Η αμαρτία είναι γλυκιά την ώρα που την κάνεις
    μα ύστερα σαν πληρωμή πύρινο δάκρυ βγάνεις!!!
  • Όπως το αίμα που κυλά στις φλέβες του κορμιού μου...
    έτσι κι εσύ ασταμάτητα δε φεύγεις απ'το νου μου..!
  • Εγώ δεν έχω την καρδιά για να μου δίνει αίμα
    την εχω για να αγαπώ τους φίλους σαν ΕΣΕΝΑ!!!
  • Εγώ την βρήκα τη χαρά μέσα στα δυο σου μάτια
    και άσ" τσ άλλους να την ψάχνουνε σε πλούτη και παλάτια!!!
  • Μου 'κανες μάγια στην καρδιά κι οι φλέβες μου με καίνε
    μα τούτο 'δω το μαγικό έρωτα τονε λένε!!!
  • Στους φίλους τους αγαπητούς πού χουν μεγάλη αξία.
    Εύχομαι «Χρόνια πολλά! Μα πάνω απ΄όλα υγεία..!
  • Τον έρωτα πολέμησα και μ’ έχει τραυματίσει,
    και από τότε η πληγή δεν έχει ακόμα κλείσει!!!
  • Στείλε τη σκέψη μια βραδιά να τη φιλοξενήσω ,
    να δεις χαρές που θα κρατά όταν γυρίσει πίσω!!!
  • Ότι κι αν είναι ακριβό κοντά σου αξία χάνει
    Αφού μόνο το γέλιο σου ένα, πλανήτη κάνει!!!
  • Στην αγκαλια σου μια βραδια θέλω να μπω να κλαψω
    και με το δάκρυ σ΄αγαπώ στο στήθος σου να γράψω!!!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου